You are here: Početna » Zdravlje » Seksualnost » BDSM: „Bolesna praksa“ za Bolesne ljude“
nedelja, 19 avg 2018

BDSM: „Bolesna praksa“ za Bolesne ljude“

 

Imala sam oko četrnaest godina kada sam lutajući po knjižari naišla na umetničku kolekciju BDSM i fetiš fotografija. Čudna magnetska sila me slepo privukla štampanim stranama, neko čudno poštovanje prema onome što je bilo na slikama, i na kraju sam klečala u uglu kod police sa knjigama, fanatično prevrćući strane knjige.

 

Otkrila sam da sam fascinirana lisicama, kanapima, pernatim podvezicama, štipaljkama za bradavice i pozamašnim brojem rezličitih bičeva. Bila sam tako obuzeta onim što sam videla kao „podzemlje“ čiji su veličastveni svodovi bili nezasiti za moje oči, da nisam ni primetila mog oca koji se nagnuo preko mog ramena, i rekao osuđujući i užasnuto: „Šta to gledaš? To je za bolesne ljude.“

 

Moj otac najverovatnije nije znao da je njev diskriminatorni komentar manje više način da definiše mene pošto sam bila potpuno svesna činjenice da mi je BDSM fetiš, i ova definicija je godinama bila teret na leđima za mene. Mora da ima nesto bolesno u meni, mislila sam, a to sta sam homoseksualna nije definitvno najveće olakšanje koje tinejdžerka može da iskusi naročito u uzrastu kada svi očekuju da će se obećanja o dosadnom dečku sa bubuljicama magično obistiniti.

 

Samootkupljujuća potraga koja je usledila bila je samo način da se potvrdi samoobjasšnjavajuća priroda moje otvorene seksualnosti.

 

BDSM - Ropstvo, Disciplina, Sadomazohizam – definiše širok opseg konsenzulanih praksi, od blagog pljeskanja i grickanja do teškog bičevanja, vezivanja, igre sa temperaturom itd. Za one koji nisu upoznati sa dinamikom ovakvog načina života, ostaje enigma koja boravi u nemogućoj jednačini sticanja zadovoljstva iz bola, mučenja i poniženja. Oni smatraju uživanje u patnji nepraktičnim osim ako se radi o „abnormalnom“ kontekstu patologija.

 

BDSM je zapravo igranje uloga i interakcije moći između dominacije i potčinjenosti pre nego nasumično, osrednje mehaničko bičevanje. Ako dominaciju i potčinjenost posmatramo kao delove naših svakodnevnih života otkrićemo da postoje interesantni scenariji koji u većini slučajeva prolaze nazapaženo.

 

Scenario 1 - Vaspitavanje

 

Roditelji veruju u telesno kažnjavanje ili jednostavno reaguju iz impulsivnosti. Iako su šamaranje ili pljeskanje najčešći i neposredni načini da se dete kazni kada je nevaljalo, neki roditelji pribegavaju mnogo drastičnijim metodama kao što je korišćenje debelog drvenog štapa, štikli i kožnih kaiševa.

 

Scenario 2 - Disciplina u (nekim) školama

 

Pored toga što deca moraju da nose uniforme, da im frizura bude uredna i ne smeju da imaju niakav vidljiv pirsing, neki školski sistemi koriste ponižavanje kao sredstvo za kaznu. Ne samo da nastavnik za sebe rezerviše pravo da javno ponizi slabijeg učenika nego još i natera njega/nju da stoji u ćošku, sa rukama na glavi i ledjima okrenutim ostatku odeljenja. Moj omiljeni slučaj: nastavnik je jednom naterao drugaricu iz razreda da stoji u kanti za đubre. Ranije je postojala praksa udaranja packi po prstima.

 

Scenario 3 - Učenica

 

Odnosi između učenice/studentkinje mogu da se dramatično preokrenu kada nastavnik/profesor iskusi konkretan sukob interesa. Daleko od toga da je seksualno uznemiravanje i maltretiranje neobično za škole i univerzitete. Ako se studentinja kojim slučajem žali na takvo ponašanje rizikuje da ponavlja razred.

 

Scenario 4 - Sekretarica

 

Svi smo je videli, njenu platinasto plavu kosu, ogromne usne i nezainetersovanost da odgovara na telefonske pozive. Ona upravlja šefom a i kompanijom.

 

Scenario 5 - Kućna pomoćnica

 

Kako radnici emigranti nemaju osnovna ljudska prava, posao kućne pomoćnice u Libanskom domaćinstvu može da se pretvori u košmarnu vrstu modernog ropstva. „Kućne pomoćnice“ ne mogu da jedu ili spavaju kad njima to odgovara. Pasoš im se lagalno ouzima kada stignu na libansku zemlju. Mnoge od njih ne mogu da izađu na terasu, uzmu slobodan dan ili razgovaraju telefonom. Naravno njihova seksualnost je strogo kontrolisana i suzbijana izuzev kada treba da zadovolje glavu kuće u odsustvu „Gospođe“.

 

Scenario 6 - Institucija braka

 

Sećam se da sam bila zapanjena kada sam na venčanju čula mladu kako se zaklinje mladoženji na poslušnost „ dok nas smrt ne rastavi“.  Nasuprot tome, on je samo obećao da će je voleti i poštovati dok to pomaže njenim potrebama.

 

Oni koji se razumeju će prepoznati da su mnoge BDSM scene inspirisane ovim aspektima svakodnevnog života. Pa kako to da je BDSM označen kao nešto nastrano a na ove stvarne priče niko ne obraća pažnju, čak se o tome ćuti i zataškava. Da li je etiketa „ seksualna praksa“ dovoljna da se stigmatizuje bilo koje ponašanje na različitim nivoima.

 

Dok su svi gore navedeni scenariji oštećujući i ugrožavajući za potčinjenu stranu zbog nasilne prirode, BDSM je u potpunosti kosenzualan i zapravo je vrsta konstruktivne igre između dva partnera. Na taj način se odmah istražuju granice i krajevi. BDSM pjačava komunikaciju da bi se razumele potrebe drugih i stvara čvrstu vezu između ljudi koji su odlučli da svoja tela dele u potpunosti i dožive extreme čulnih zasićenja.

 

Ako je to bolesno, ona „ da molim“, još toga. Vidite, lepo tražim.

 

Prevela: A. P.

Izvor

 

Komentari
Dodaj Novi
Dodaj komentar
Ime:
Email:
 
Naslov:
UBBCode:
[b] [i] [u] [url] [quote] [code] [img] 
 
Morate navesti anti-spam kod koji stoji na slici.

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."